Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Kroměříž / Pomocný asistent/ka a administrátor/ka - DPP/DPČ

Pomocný asistent/ka a administrátor/ka - DPP/DPČ

Zaměstnavatel: GARDE CLIENTELA s.r.o.
Místo výkonu práce: Kroměříž
Platové ohodnocení: 75 Kč / hod.
Typ pracovního vztahu: Práce na zkrácený úvazek
Minimální počet hodin týdně: 20
Pracovní poměr: Od 2.1.2019 na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Dohoda o provedení práce, Dohoda o pracovní činnosti

Poznámka zaměstnavatele

Pracoviště Kroměříž
- práce na dohodu o provedení práce nebo pracovní činnosti
- náplň práce: administrativa (evidence klientů, chystání podkladů ke smlouvám, komunikace s pojišťovnami), zajištění chodu kanceláře (drobný úklid, chystání zasedací místnosti na různé akce, zajištění pohoštění na poradách a školení, objednávka zboží do kanceláře atd.) a pochůzky (pošta, účetní, tiskárna).
- SŠ vzdělání, zodpovědný přístup, uživatelskou znalost PC (Word, Excel, google Disk, emaily)
- pozice je volná od 1. 1. 2019, uvítáme zaučení již v průběhu listopadu či prosince
- nabízíme: flexibilní pracovní dobu, možnost kariérního růstu
- v případě zájmu zašlete své písemné žádosti se strukturovaným životopisem na e-mail: asistentka@clientela.cz, příp. kontakt telefonicky 734 263 156 (paní Kurpašová)

Kontakt

Kontaktní osoba: Ivana Kurpašová
Telefon: +420 734 263 156
E-mail: asistentka@financni-poradna.com

Referenční číslo ÚP: 15307040769
Poslední aktualizace: 8.11.2018

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 14.11.2018.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů