Administrativní pracovník/ce - zákaznický servis e-shopu
ALDOTRADE s.r.o. nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Administrativní pracovník/ce - zákaznický servis e-shopu. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu určitou do 30.11.2026 s ohodnocením od 27 000 do 32 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je Střední odborné (vyučen). Místem pracoviště je ALDOTRADE s.r.o. - Holešov, okres Kroměříž. Pozice je vhodná i pro absolventy. Nástup možný od 1.12.2025. Další informace vám poskytne Aleš Štěpánek, tel.: 571 896 376, e-mail: prace@aldotrade.cz.
Poznámka zaměstnavatele
pracoviště Holešov
- Náplň práce: vyřizování objednávek z e-shopů, komunikace se zákazníky - především telefonická a písemná, objednávání zboží, fakturace objednávek, vytváření přepravních štítků pro přepravní společnosti, editace e-shopů
- Požadujeme: uživatelská znalost PC (Microsoft Office, internet, e-mail), anglický jazyk, skvělou komunikační schopnost, příjemné a asertivní vystupování, pečlivost, trpělivost a spolehlivost.
- Výhodou: znalost práce v účetním programu Pohoda
- Pracovní doba: Po-Pá - 6:30-15:00 hod., doba určitá 1 rok s možností prodloužení, příspěvek na obědy
- Své písemné nabídky se strukturovaným životopisem posílejte na e-mail: prace@aldotrade.cz, následně budeme zvát uchazeče na osobní pohovor.
Informace o pracovním místě
Zaměstnavatel:
ALDOTRADE s.r.o.
Místo výkonu práce:
Holešov
Platové ohodnocení:
27 000 – 32 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu:
Práce na plný úvazek
Minimální počet hodin týdně:
40
Pracovní poměr:
1.12.2025 – 30.11.2026
Typ smluvního vztahu:
Pracovní smlouva
První kontakt
Kontaktní osoba: Aleš Štěpánek
Telefon: 571 896 376
E-mail: prace@aldotrade.cz
Referenční číslo ÚP:
32124220702
Poslední aktualizace:
27. 10. 2025